Sterge un obiect dintr-o poza fara Photoshop /Updated 2017

De multe ori dupa ce am facut o poza observam unele lucruri care ne-am fi dorit sa nu fie in poza in special cele din camera noastra unde ba vezi o coaja de banana intinsa pe birou ba o conserva si asa mai departe. Acestea mentionate sunt lucruri mici intradevar dar putem implica si cele mai mari de asemenea.

Zilele acestea in timp ce navigam eu pe internet am dat peste un site care nu credeam ca face exact ceea ce promite sau ba ca face dar nu chiar asa de bine. Ca orice om dupa ce vede ceva si poate fi incercat pe gratis, am incercat si eu o poza si spre uimirea mea acest site face o treaba mult mai buna decat credeam.

Este vorba despre webinpaint.com un site care ne da posibilitatea de a face lucrurile sa dispara. Am edit o poza ca sa va dau o idee cam cat de bine isi face treaba.

Ia uite diferenta!

Inainte                                                    Dupa

Daca nu ai realizat diferenta este la pisica de dupa roata din spate a masinii.

De sigur calitatea nu este chiar asa de buna dar luand in considerare ca este un serviciu gratis ma multumesc si cu asta. 

Maestrul Photoshop poate face asta mult mai bine avand o calitate mult mai bun. Si ce altceva nu poti face cu Photoshop dar nu cu  totii stim sa mesterim Photoshopul. In cazul acesta WebInpaint is the way to go.

Update 2017

Se pare ca acest serviciu a fost solicitat prea mult ca sa-l mai ofere pe gratis. Pentru a folosi acest site va trebui sa creati un cont. Dupa ce ati facut asta si v-ati logat cu contul vostru veti putea folosi programul pe gratis timp de cateva zile. Dupa ce perioada de proba va expira nu veti mai putea downloada imaginea editata fara a plati. Din fericire inPaint nu adauga nici un fel de watermark la imaginile editate ceea ce inseamna ca putem face un screenshoot fara probleme. Intradevar, calitatea imagini se va pierde la screenshoot dar daca poza este facuta pentru a fi folosita pe Facebook sau Instagram asta nu ar trebui sa fie o problema. Imaginea isi va pierde calitatea doar atunci cand este vizualizata la o dimensiune mai mare.

Cum sa folosesc programul?

Programul este foarte simplu de folosit. Dupa ce ati adaugat o imagine apasati pe punctul rosu de sus apoi colorati obiectul care vreti sa-l taiati din poza. Incercati sa colorati cat mai aproape de marginea obiectului fara a da pe dinafara. Daca vi se pare greu apasati + pentru a mari imaginea sau minimalizati punctul rosu.


2 comments:

  1. Imi poti spune cum poti sterge in acest program?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tocmai ce am postat un update. Sper ca inca sa mai ai nevoie de ajutor.

      Delete