Suna gratis de pe PC pe telefonul fix

Deci mda.. titlul va da o mica idee despre ce este vorba. Este un program care se numeste ADPHONE si il gasiti la adresa aceasta. Acest program va da posibilitatea de a suna gratis pe orice retea de telefon fix "doar 30 de minute pe zi" dupa care va trebui sa va incarcati contul ADPHONE pentru mai multe minute.

Pentru cat sun eu pe telefon fix, 30 de minute pe zi este destul si nici nu imi trebuie mai mult. ADPHONE mi sa parut a fi un program foarte folositor si de acea m-am gandit sa vil prezint si voua.Si ca sa incepem cu inceputul...

Pentru a folosi acest program va trebui sa va faceti un cont pe adphone care nu trebuie sa va ia mai mult de 2 minute, dupa care sa il activati dand click pe link-ul trimis de ei la adresa de email a vostru. Odata cu activare contului, programul ADPHONE este pregatit sa ruleze asa ca va alegeti frumos una dintre tarile oferite de ei cu prefixul si in care vreti sa sunati apoi puneti numarul de telefon a persoanei pe care vreti sa o sunati si asteptati calm si cu (rabdare) pentru ADPHONE sa isi faca treaba.

Intr-un final m-am gandit sa va spun si un mare dezavantaj al acestui program si acesta este ca ADPHONE nu include si Romania in lista de tari unde poti suna gratis, dar totusi l-am numit folositor si asta este pentru ca multi dintre noi avema neamuri si prieteni prin alte tari cum ar fi Spania, Danemarca, Anglia, Belgia, Austria, Australia si multe altele.

Update 08/02/2013

Nu stim exact ce sa intamplat cu acest program deoarece nu il mai putem downloada de pe site-ul oficial nicicum. Pana la urma am reusit sa il downloadez de pe alt site dar la logare am primit un mesaj cum ca e o problema de la server asa ca va trebui sa asteptam pana cand rezolva problema. Intre timp ne-am uitat dupa alte programe de sunat gratis la fel de bune ca ADPHONE dar din pacate este foarte greu sa mai gasesti asa ceva acuma.

Exista alte optiuni pe care le poti lua in considerare asa ca te invit sa te uiti la:

1. JustVoip - Unul dintre cele mai bune programe de sunat online. JustVoip ne da posibilitatea de a suna gratis pe telefon fix in Romania si cateva alte tari. Conform termenilor si conditilor de pe site-ul oficial, acest program va da posibilitatea de a suna gratis si pe mobil pentru un total de 60 de minute cand va inregistrati. In timpul acesta aveti posibilitatea de a suna in orice tara marcata de ei ca fiind Gratis printre care se enumera si Romania, Spania, Germania, Portugalia, Italia, Franta si multe altele.

Va recomand sa verificati tarile in care puteti suna si folosi acele 60 de minute pe site-ul oficial la adresa aceasta in panoul pregatit pentru ultimul update al tarilor.

2. Sunt constient si stiu sau am auzit de multe site-uri ce promit convorbiri gratuite dar nu e chiar neconditionata aceasta convorbire "gratuita" asa ca nu am sa le postez pe ZicZoom ca dupa parerea mea sunt niste servici varza care vor sa atraga lumea la download si nu vrem sa stricam blogul cu muraturi. Al doilea program de genul va urma odata ce il gasesc. Momentan folositi JustVoip. Daca deja ati folosit JustVoip, ghinion!

Sau probabil ca poti face ceva. Tot conform Termenilor de folosire al programului JustVoip, ei se bazeaza pe IP-ul tau care este unic. Daca esti zmeu sau eroul tau probabil ca poti schimba IP-ul sa fi recunoscut ca un user nou si sa folosesti niste detali noi. Sunt multe tutoriale video cat si scrise despre cum sa faci asta asa ca te sfatuiesc sa faci un search pe Google sau YouTube pana cand o sa postam noi un articol despre asta pe ZicZoom.

Daca stiti un program mai bun ce credeti ca ar fi trebuit sa fie in acest articol lasati un coment cu numele acestuia si o sa il luam in considerare.

1 comment: