Recupereaza date sterse


Este vorba de Diskdigger un program care recupereaza date sterse. Acest program este folositor cand de exemplu ati sters ceva ce va trebuia din greseala. Ma impresionat foarte mult si cand am auzit de ce e in stare l-am downloadat imediat, nu ca vream sa recuperez niste date sterse, dar pentru ca sa vad eu cu ochi mei ce poate. Imediat dupa instalare l-am deschis si ca orice program dupa instalare am inceput sa ma uit prin el:

Acest program recupereaza date sterse de acuma 4 ani chiar daca Windows-ul a fost reformatat deci este un program destul de bunisor care face minuni :)) si pentru o descriere mai buna click aici.

Programul nu trebuie instalat asa ca dupa dezarhivare tot ce trebuie sa faceti este sa dati click pe iconita aceea care reprezinta programul si apoi sa intrati si sa selectati driver-ul pe care vreti sa il scanati.

No comments:

Post a Comment