Trimite SMS gratuite

Intr-o zi mi sa pus pata sa vad daca gasesc eu vre-un program sau website de unde sa pot trimite SMS-uri gratuite nelimitate. Si sa vezi ca pana la urma am dat de un program care mi sa parut destul de bun si m-am gandit sa vil prezint si voua. Este vorba de FreeSMS 1.4.8, un program care va permite sa trimiteti SMS-uri gratuite nelimitate cam peste tot.

FreeSMS nu se manifesta exact ca un telefon mobil deoarece ia ceva timp pana mesajul trimis ajunge la destinatie, dar nu se mai pune problema odata ce este Gratis. Impreuna cu acest program am mai dat si peste niste website-uri care va permite sa trimitei SMS-uri Gratis
doar ca nu mai mult de 10, dar totusi sunt folositoare cand de exemplu nu ai nici un cent pe telefon, semnal deloc dar internet ai. Asa ca m-am gandit ca o sa aveti nevoie si de aceste website-uri:

Update 29/08/2012

FreeSMS sa prostit si abea mai merge asa ca va recomd siteurile de mai jos pentru a trimite mesaje gratuit.
  1. mesajgratuit.ro va da posibiliatea de a trimite 3 mesaje gratuite pe zi fara a va inregistra. Inregistrativa sa puteti trimite mai multe.
  2. free--sms.com ofera 10 mesaje gratuite la fiecarui membru nou. Facetiva un cont pentru a folosi acele 10 mesaje.
Momentan studiez alte site-uri de trimis SMS-uri online gratis pentru ca sunt multe care promit asta dar vrem sa aflam si sa postam doar acelea care merita un loc in acest articol pentru ca nu vrem sa umplem site-ul cu muraturi. Stand by!

2 comments:

  1. www.activsms.ro/sms

    ReplyDelete
    Replies
    1. asta e cu plata asai, dar e sigur sau ii incarc cuiva telefonul cu n euro?

      Delete